expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday 3 November 2011

hukum beli, jual / minum coca-cola: HARAM






hukum beli, jual / minum coca-cola: HARAM

1-coca cola beri SUMBANGAN SECARA LANGSUNG kepada YAHUDI. Setiap sen dari air tin coke akan digunakan untuk membeli peluru.

(Coke adalah produk Yahudi dan mereka menyokong dan membiayai aktiviti-aktiviti pengganas Israel.)

2-Memudaratkan kesihatan. (usus)

Sila view view video ceramah Ustaz Azhar Idrus ini:
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1986504990817

3- Hina Islam.

Pernah anda membeli Coke? Cuba perhatikan perkataan ‘”Coca-Cola” dengan mengoyakkan ‘cover plastic’ dan terbalikkannya. Apa yang anda dapat lihat? Ya, sudah semestinya tulisan perkataan “Coca-Cola” akan bertukar menjadi ” La’ Muhammad La’ Makkah ” yang bermaksud ” TIADA MUHAMMAD, TIADA MAKKAH “. Astazfirullah….

Ingatlah wahai Saudara ku, jika kita mengucapkan kata-kata ” TIADA MUHAMMAD, TIADA MAKKAH ” di bimbangi secara sedar atau di bawah sedar, AQIDAH kita sudah terpesong secara HALUS. Nauzubillahi minzalik….

Jesteru itu, marilah kita sama-sama menyampaikan MESEJ ini kepada Saudara Islam yang lain agar kita MEMBOIKOT dan MENGHARAMKAN minuman COKE walau setitik masuk ke dalam tubuh kita. Insya’Allah…..

Kita renungkan kembali, kerja siapakah ini? Sudah pasti bangsa Yahudi dan Nasrani yang tidak akan aman selagi umat Islam itu tidak tenggelam dibuai keseronokan dunia. Punca utama masalah ini terjadi adalah kerana kita ALPA dan LEKA. Mereka sering berusaha dan terus mencuba untuk menghancurkan ISLAM.

Jika dibuat pengamatan serius, kita dapati sebahagian usaha MEREKA telah hampir berjaya kerana umat Islam lebih terikut-ikut dengan Budaya Barat. Bangsa Yahudi tahu bahawa mereka tidak boleh mengalahkan ISLAM melalui peperangan. Sebaliknya mereka cuba untuk musnahkan ISLAM melalui pemikiran.

mencari yang halal itu fardu!

No comments:

Post a Comment