expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday 17 November 2011

‎|:.♥ .:| KATA CINTAKU |:.♥ .:|




•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●.˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●.˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●.

Ya Rabb,
Saat aku MENYUKAI seseorang,
Ingatkanlah aku akan ada akhir agar aku tetap bersama yg tidak pernah berakhir.
Jika aku hendak MENCINTAI seseorang,temukanlah aku dgn orang yg mencintaiMU
Agar bertambah kuat cintaku padaMU.
Ketika aku sedang jatuh cinta jagalah cinta itu agar tidak melebihi cintaku padaMU.
Ketika aku berucap ''aku cinta padamu'',biarlah ku katakan pada yang hatinya hanya tertaut padaMU.
Agar aku tak jatuh dalam cinta yang bukan keranaMU.
Amin Ya Rabbal Alamin.

•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●.˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●.˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●

No comments:

Post a Comment